Voorbeeld voor een club of organisatie met als informatie:
| Documenten | Relaties | Media | Locaties | Leden | Downloads | Berichten | Todo lijst |
Deze informatie kan bekeken worden met een gebruikersaccount.
Voorbeelden van een aantal soorten gebruikers zoals:
- Geregistreerde gebruikers
Iedere groep kan de voor zijn groep opengestelde informatie zien en/of downloaden - Beheerders van een (stuk) van de informatie hier
Beheerder kan rechten hebben op een deel van de informatie of alle, afhankelijk van hoe JSW CRM 4 wordt ingesteld - Secretariaat
Mogelijkheid om 1 of meerdere gebruikers rechten te geven om informatie toe te voegen aan bijvoorbeeld documenten map of fotodatabase - Bestuur
Het bestuur kan een aparte mappenstructuur in de informatie hebben waar alleen het bestuur toegang toe heeft.
Deze mappen zijn voor de andere gebruikers onzichtbaar - Overige zoals bijvoorbeeld de hoofdbeheerder
- Details
- By JS Webdesign
- Categorie: Voorbeelden
- Hits: 503
Om JSW CRM te kunnen ervaren hebben we een aantal voorbeeld toepassingen gemaakt!
Een simpele online werkplek
Een simpele en toch krachtige online werkplek zonder onnodige toeters en bellen.
Doordat je met JSW CRM in 1 applicatie meerdere informatiesoorten kunt maken en beheren, kun je een eenvoudig te bedienen en te beheren systeem opzetten.

Een online Archief
Voorbeeld van een eenvoudig online Archief, in het voorbeeld, ingedeeld op jaar
Nieuwe mappen maken en in 1 keer meerdere bestanden aan deze nieuwe map toevoegen is met een paar klikken geregeld.
Gewoon inloggen als testuser en ervaar de kracht van JSW CRM 5.
Een online fotodatabase
Een voorbeeld van een online fotdatabase waar je foto's aan kunt toevoegen, foto's taggen op onderwerp en zelf het ingeven van de locatie waar de foto is gemaakt.
Een club of organisatie voorbeeld
In dit voorbeeld zijn een aantal simpele, maar krachtige mogelijkheden als voorbeeld weergegegeven.
Zoals een Agenda, Documentenarchief, een To Do list en een simpel berichten systeem.
Doordat je in JSW CRM met een onbeperkt aantal gebruikers het systeem kunt beheren, ontstaat er een krachtige en toch simpele omgeving voor het beheer van de informatie van een club of organisatie.
Gebruikersgroepen
De rechten, wie wat mag en kan, kunnen op meerdere levels in JSW CRM worden ingesteld.
Zo kan een map bijvoorbeeld alleen toegankelijk worden gemaakt voor een specifieke gebruikersgroep, bijvoorbeeld een bestuur of commissie, met een secretaris "erboven" die de informatie in die map beheert en toevoegt.
Klik op 1 van de menuknoppen hierboven om deze voorbeelden te bekijken.
- Details
- By JS Webdesign
- Categorie: Voorbeelden
- Hits: 1038
Een centrale plaats voor medewerkers die 1 of meerdere dagen in de week thuis werken.
Welke informatie voor uw onderneming beschikbaar moet komen in de online werkplek kan ingesteld worden, zodat de werkplek zo efficient mogelijk is voor de thuiswerkende medewerker.
Door je werknemers als gebruiker de goede rechten mee te geven, kan het dashboard worden aangepast aan de functie van de medewerker.
Zo kan het dashboard van een sales medewerker er bijvoorbeeld anders uitzien dan voor een "gewone" medewerker.
De werkplek kan dus worden ingericht naar de eisen en wensen die eraan worden gesteld.
Ook kan het eventueel worden gecombineerd met andere tools als dat nodig mocht zijn. Bijvoorbeeld een online vergaderapp.
Doordat JSW CRM op 1 van de beste cms systemen ter wereld draait heeft deze werkplek optimale beveiliging en kunnen rechten van de gebruiker prima worden ingesteld en beheerd.
Zelfs een multi-language omgeving is geen probleem..
Doordat deze werkplek op de nieuwste versie Joomla 4 te draaien, kan als dat nodig is, de toegankelijkheid voor medewerkers met een beperking goed worden geregeld.
De versie 4 van het cms heeft een groot aantal tools op dat gebied voorhanden in de core van het cms systeem.
- Details
- By JS Webdesign
- Categorie: Voorbeelden
- Hits: 268