Reactie en Review systeem
Afbeelding Reactie en Review systeem
JSW CRM 5 heeft een ingebouwd Reacties systeem waarmee bezoekers een reactie kunnen sturen over een gepubliceerd item op de website
- Maak een menuitem aan en een (bv) Categorie Reacties aan
- Maak een menuitem aan met de de naam Reageer (nl) of React (engels)
- Kies JSW CRM Reactie Formulier als eigenschap van de menuknop als je reacties wil ontvangen
- Op ieder item op de website kun je instellen of je de Reactieknop aan of uit wil zetten
- Welke info je wil ontvangen van de bezoeker kun je instellen, en of je reacties direct gepubliceerd wil hebben ja of nee
- Alle reacties komen in de Reactie Categorie terecht waar je ze dan kunt beheren en deze publiceren ja of nee
- Hoe je het Reactiesysteem wil benutten kun je dus zelf helemaal instellen..
Reviews
- Op dezelfde manier kun je ook gebruik maken van het Ingebouwde Reviews systeem
- Je kunt 2 vragen stellen hier en 5 onderwerpen voorzien van een sterren waardering
- Teksten van de vragen en waarderingsonderwerpen stel je in in het taal override systeem
- je kunt dus zelf je vragen en onderwerpen van waardering instellen