JSW CRM 5 documentatie
document JSW CRM 5 nl
Hier vindt je alle basis informatie om JSW CRM 5 te gebruiken en hoe je de handige mogelijkheden kunt gebruiken en benutten voor je webproject.
Categorieën
document Artikelen en Items
Enkele voorbeelden van de mogelijkheden van de layout van items in JSW CRM 5 met een afbeelding toegevoegd.
De standaard weergave van items in een categorie kan worden ingesteld in de categorie instellingen.
Deze weergave instelling kan on the fly worden aangepast per item, zoals hier in de voorbeeld weergaves.
Folder Markers
De markers, die onder andere worden gebruikt om locatie van items op de kaarten weer te geven, kunnen worden aangemaakt en beheerd via de administrator.
Vervolgens kun je ze selecteren bij je item om te gebruiken voor de locatie van het item.
Folder Bestanden
JSW CRM 5 beheert zijn eigen bestanden.
Welke bestanden er, gekoppeld aan de items, aanwezig zijn is via het administratorscherm te beheren.
Via dat scherm is het zelfs mogelijk om direct bestanden toe te voegen aan 1 van de categoriemappen.
Nadat bestand(en) zijn toegevoegd op die manier, kan JSW CRM 5, afhankelijk van de settings instelling, automatisch een nieuw item aanmaken voor dat bestand.
Folder Gebruikers
In het Administratorscherm van JSW CRM 5 Gebruikers vindt je de aanwezige gebruikers en welke rechten ze binnen JSW CRM 5 hebben.
document Bestanden delen en ontvangen met de Direct Transfer functie

Met JSW CRM 5 heeft u een Direct Transfer systeem ingebouwd.
Grote bestanden direct ontvangen zonder tussenkomst van een derde partij..
Hiermee kun je op je website een pagina aanmaken om direct bestanden (echt direct, realtime) te ontvangen van iedereen die je een bestand wil sturen.
- Maak een nieuwe Categorie aan voor de Direct Transfer functie.
- Maak een menuitem JSW CRM - Stuur document/item in aan en kies een goeie naam voor de menuknop.
- Selecteer in de instellingen waar de documenten moeten landen de net gemaakte categorie map.
- Bezoekers kunnen je nu direct een bestand sturen. Kijk hier voor een voorbeeld
- Bestanden die bezoekers je kunnen sturen kunnen alleen veilige bestanden zijn. Dit wordt automatisch gefilterd.
- Bestanden worden gestuurd naar je eigen webserver, waar je die simpel kan downloaden.
Als bezoekers je speciale soorten bestanden willen sturen kun je die extensie toevoegen aan de lijst met extensies die toegestaan zijn.
Folder Reactie en Review systeem
JSW CRM 5 heeft een ingebouwd Reacties systeem waarmee bezoekers een reactie kunnen sturen over een gepubliceerd item op de website
- Maak een menuitem aan en een (bv) Categorie Reacties aan
- Maak een menuitem aan met de de naam Reageer (nl) of React (engels)
- Kies JSW CRM Reactie Formulier als eigenschap van de menuknop als je reacties wil ontvangen
- Op ieder item op de website kun je instellen of je de Reactieknop aan of uit wil zetten
- Welke info je wil ontvangen van de bezoeker kun je instellen, en of je reacties direct gepubliceerd wil hebben ja of nee
- Alle reacties komen in de Reactie Categorie terecht waar je ze dan kunt beheren en deze publiceren ja of nee
- Hoe je het Reactiesysteem wil benutten kun je dus zelf helemaal instellen..
Reviews
- Op dezelfde manier kun je ook gebruik maken van het Ingebouwde Reviews systeem
- Je kunt 2 vragen stellen hier en 5 onderwerpen voorzien van een sterren waardering
- Teksten van de vragen en waarderingsonderwerpen stel je in in het taal override systeem
- je kunt dus zelf je vragen en onderwerpen van waardering instellen